Termenii și condiții a magazinului pe internet OutdoorFriends.ro

1. Definiția termenilor

* vânzător - operatorul magazinului online OutdoorFriends.ro
* cumpărător / client – persoană fizică sau juridică, care a intrat întro relație de afaceri cu vânzătorul
* marfă - produse sau servicii, oferite de magazinul online OutdoorFriends.ro
* comandă – contract de cumpărare, la baza căruia sa realizat această vânzare a mărfii 

2. Comanda

Comanda este realizată, prin confirmarea comenzii in magazinul online, sau prin telefon sau email, cînd comanda este făcuta prin telefon sau e-mail.

3. Anularea comenzii

a) Cumpărătorul are dreptul de a anula o comandă făra a explica motivul anulării, dacă vânzătorul nu îndeplinește condițiile de livrare convenite.

b) Vânzătorul ăși rezervă dreptul de a anula comanda sau o parte a acesteia, dacă clientul/cumpăratorul a dat date personale  false sau înșelătoare, sau dacă productul nu se mai fabrică, nu  se livrează, sau sa schimbat prețul foarte mult. În aceste cazuri clientul va fii informovat, pentru a se face un nou acord. În caz că clientul a plătit o parte din sumă sau prețul întreg, aceasta parte va fi trimisă pe cont sau pe adresa de domiciliu in termen de 7 zile lucrătoare.

4. Dreptul de denunțare unilaterală a contractului

a) Denunțarea unilaterală a contractului din parte cumpăratorului se aplică și la preluarea personală a mărfii la adresa  magazinului, sau depozitul acestuia, in termenul legii 108/2000 Z.z despre protecția consumatorului cu privire la vînzarea la domiciliu sau vînzarea prin corespondență, cum a fost modificată.

b) Cumpăratorul, care nu  cumpără marfă ca înterprinzător are dreptul prin lege la denunțarea contractului de cumpărare în termen de 14 zile de la preluare mărfii. Pentru denunțarea contractului în termenii stabiliți de lege sînt următoarele condiții:

» intenția de  a denunța contractul, îl va anunța cumpăratorul pe vînzător cît mai repede, împreună cu nr. comenzii, data, cont, sau adresa pentru înpoierea banilor
» marfa dacă a fost preluată, o trimite cumpăratorul la adresa vînzătorului
» produsul nu este deteriorat
» produsul trebuie să fie complet, cu accesorii, card de garanție, instrucțiuni și dovada de cumpărare   
» produsul va fii trimis de cumpărator, înregistrat și asigurat, nu prin ramburs

c) După indeplinirea condiților vânzătorul va ranbursa banii pentru product, in cont sau le va trimite la adresa clientului, în cel puțin 14 zile lucrătoare. Dacă nu se indeplinesc toate condițiile marfa va fi trimisă înapoi la cumpărator pe cheltuiala acestuia.

d) În caz, că clientul inainte de anularea unei comenzi nu va prelua coletul, este de acord, ca vânzătorul să afișeze datele personale, ale clientului (nume, prenume, oraș) pe așa numită „lista neagră a clienților“, direct pe magazinul nostru online.

5. Condiții de livrare

a) Livrarea productelor comandate  va fii realizată în cel mai scurt timp posibil, în funcție de disponibilitate în stoc, și capacităților de funcționare a vânzătorului. Termenul pentru rezolvarea comenzii este 2 sau 3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. În caz că termenul de livrare va fii mai lung vînzătorul îl va informa  pe cumpărator.

b) Locul preuluării, respectiv adresa livrării mărfii, este stabilit de către cumpărator la comandarea produsului. Finalizarea  comenzii se consideră preluarea mărfii de către cumpărator. Livrarea și transportul la adresă este asigurat de către vânzător. Pachetul va conține bon fiscal (actul de cumpărare) instrucțini de folosire și garanție.

6. Prețuri pentru transport

a) Companie de curierat GLS (numerar (bani) la livrare, transfer sau plata cu card)
- la comanda pînă la 400 de lei taxa este  20 de lei
- la comanda mai mare ca 400 lei transportul este GRATUIT.

b) Prin intermediul Poștei Române nu trimitem pachete!

c) împachetarea nu se taxează

d) Metoda de plată o alege cumpărătorul, în momentul alegerii produselor, acolo se marchează opțiunea dorită.

e) la comandarea din străinătate vânzătorul va calcula taxa pentru poștă individual, după greutatea pachetului și depinde de țară, unde este trimis coletul. La trimiterea în strainătate plata trebuie facută înainte, la baza sunt datele pentru plată trimise de vânzător prin email.

7. Garanția, reclamațiile și Serviciul

a) Cumpărătorul are obligația, să controleze marfa la preluare. În caz că vede pe colet, o deteriorare mecanică care a fost făcută în timpul transportului, are dreptul de a nu prelua coletul.


b) Pentru reclamație, se folosește procedura standard de reclamație. Garanția produselor este  24 de luni, sau  este limitată da  data de consum. Cumpărătorul este obligat să livreze produsul reclamat, vânzătorului, curat, fără deteriori mecanice, împreună cu manuale, factură și garanția.


c) Dreptul la garanție expiră, în caz că, deteriorarea a fost cauzată  mecanic, sau de folosirea incorectă a produselor, eventual o altă încălcare a termenilor de garanție. Din garanție sunt extrase deteriori care sunt cauzate,  de calamități naturale.

8. Dispoziții finale

Confirmănd comanda cumpăratorul declară că înainte de a completa, a citit acești termeni și condiții, este de acord cu ele.