Reclamații și returnarea bunurilor

Important! Dacă suspectați că bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ne contactați în termen de 2 zile de la livrarea acestora, la adresa de e-mail info@outdoorfriends.ro, atașând poze atât cu coletul cât și cu produsul deteriorat. Din acel moment ne vom ocupa noi de tot.

Procedura în cazul returnării bunurilor

Comanda nu a îndeplinit așteptările? Sau doriți să returnați doar o parte a comenzii? Nu disperați, bunurile ni le puteți returna în termen de 14 de zile de data primirii. Este destul să le trimiteți înapoi în ambalajul original intact și nedeteriorat, împreună cu informațiile necesare, în conformitate cu termenii și condițiile de retrage din contract, cât și numărul comenzii.

Suma echivalentă plății produselor reclamate/ returnate, v-o transferăm în contul specificat de dvs. în termen de max. 14 zile lucrătoare din momentul în care noi am intrat în posesia reclamației/ a dovezii de retur.

Vă rugăm să trimiteți bunurile dumneavoastră complet împachetate într-un ambalaj solid, pentru a preveni deteriorarea, la următoarea adresă:

Varga Csaba
Transilvaniei nr 27 bloc B53, ap 21
410387 Oradea

De îndată ce mărfurile ajung înapoi la noi, vă vom restitui suma plătită în contul dumneavoastră.

Procedura de depunere a reclamației

Există o problemă cu comanda dumneavoastră? Nu vă descurajați, procedura de reclamație nu este complicată sau de lungă durată. Este suficient să ne trimiteți imediat un e-mail la info@outdoorfriends.ro cu datele menționate mai jos.

Bunuri deteriorate

Numărul comenzii care conține mărfurile reclamate (lista comenzilor dvs. se gasește la profilul dvs.).
Motivul reclamației (descrierea bunurilor deteriorate etc.).
Fotografii ale bunurilor deteriorate în ambalajul în care au sosit.

Bunuri care nu funcționează

Numărul comenzii care conține mărfurile reclamate (lista comenzilor dvs. se gasește în profilul dvs.).

Motivul reclamației(descrierea bunurilor deteriorate etc.).

Bunurile reclamate în totalitate (nu doar partea deteriorată) ar trebui să fie trimise împachetate într-un ambalaj solid pentru a preveni deteriorarea, la următoarea adresă:

Varga Csaba
Transilvaniei nr 27 bloc B53, ap 21
410387 Oradea

Dacă alegeți să returnați bunurile prin Poștă, vă rugăm să folosiți predarea în mână, astfel încât veți fi sigur că pachetul nu se oprește la oficiul poștal și bunurile nu vi se vor întoarce.

Cu privire la reclamație, vă rugăm, de asemenea, să ne anunțați ce soluție este cea mai bună pentru dvs. Aveți posibilitatea de a alege dintre două opțiuni:

Rambursarea (în acest caz vă rugăm să ne furnizați și numărul dvs. de cont bancar, inclusiv cratimele, la care vă vom trimite suma plătită)
Schimbul de bunuri (nu întotdeauna suntem în măsură să vă garantăm schimbul de bunuri, dar împreună furnizorii, ne vom strădui să obținem exact piesa dvs., dar, de data aceasta într-o stare bună 100%)

În legătură cu reclamația dvs. vă vom contacta cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 3 zile de la primirea bunurilor fizice revendicate. Rezultatul plângerii vă va fi comunicat telefonic sau prin e-mail.

Reclamațiile nu pot fi făcute la telefon! Bunurile trimise la adresa noastră, fără explicații, vor fi trimise imediat înapoi.

Procedura reclamațiilor

Drepturile de executare defectuoasă

Garanția bunurilor se aplică în funcție de condițiile de garanție și în garanția fișelor tehnice, pentru fiecare produs în mod individual. Perioada minimă de garanție este de 24 de luni. Perioada de garanție începe la data acceptării tranzacției. În cazul unor defecte la produsul achiziționat, acoperite de garanție, cumpărătorul se va asigura că va face aceste reparații doar la un dealer autorizat.

Perioada minimă de garanție

În cazul în vânzării bunurilor perioada de garanție legală este de 24 de luni, cu excepția cazului în care se prevede o clauză specială pentru o perioadă mai lungă. În cazul în care produsul furnizat are o perioada de garanție mai îndelungată, aceasta este indicată pe factură sau în nota de garanție și de livrare.

Termeni de garanție

Vă recomandăm să verificați bunurile imediat după primire. Dacă se detectează deteriorarea, reclamația este confirmată și vânzătorul este obligat să ofere o reducere rezonabilă din furnizarea sau livrarea unui alt produs perfect. Reclamațiile ulterioare de deteriorare mecanică a produsului în timpul transportului nu vor fi recunoscute.

Bunuri reclamate

Reclamarea bunurilor este reglementată de Codul Civil și legea privind protecția consumatorilor. În cazul mărfurilor defecte irecuperabil (pe baza unei evaluări scrise a centrului de service autorizat, dacă este necesar, prin natura produsului), mărfurile vor fi schimbate pentru același articol sau se va rambursa întregul cost al bunurilor. În acest caz, în comparație cu documentul fiscal, de asemenea, se rambursează costurile poștale (este de ajuns documentul cu numărul comenzii trimis la info@outdoorfriends.ro). Taxele poștale vor fi achitate corespunzând sumei celor mai ieftine modalități de livrare oferite.